بست پویش

لاستیک

خودرو , لاستیک

۱۲ تیر ۱۴۰۱ 345 بازدید
بست پویش

لاستیک چیست؟

از اصلی ترین اجزای خودرو لاستیک است که کارکرد بد آن روی خودرو تاثیر بدی میگذارد . همواره از سوی افراد باتجربه  به همین دلیل ذکر شده توصیه می شود که لاستیکی با کیفیت و استاندارد را برای خودرو خود تهیه نمایید. انتقال لرزش به بدنه خودرو و همچنین از بین رفتن سطح لاستیک در مدت زمان کوتاه از جمله مشکلات لاستیک بی کیفیت است . لاستیک باید همه استاندارد های لازم را کسب کند تا عملکرد خوبی را بتواند ارائه کند.

انواع لاستیک؟

در بازار لاستیک ، برند های مختلف با مدل های متفاوت وجود دارد که هر کدام میتوانند نیاز های شما را برطرف کنند اما شما میتوانید لاستیکی را بدون داشتن اطلاعات خریداری کنید ؟

مطمئنا بدون آگاهی نمیتوانید اقدام به خرید لاستیک کنید . اول از هر چیزی باید لاستیک با خودرو شما تناسب داشته باشد که این تناسب را از طریق سایز لاستیک ایجاد می شود . پهنا لاستیک باید متناسب با خودرو در نظر گرفته شود و خودسرانه نمیتوانید هر سایزی رو انتخاب کنید .

 

برند های لاستیک

    بریجستون-Bridgeston

    پیرلی-Pirelli

    دانلوپ-Dunlop

    سومیتومو-Sumitomo

    فالکن-Falken

    کنتیننتال-Continental

    کومهوتایر-Komhotyres

    گودتایر-Goodtire

    میشلن-Michelin

    نکسن-Nexen

    هانکوک-Hankook

    یوکوهاما-Yokohama

 

لاستیک های تولید شده در بازار ایران

برخی فروشندگان لاستیک این عقیده را دارند که لاستیک های چینی با این وجود که نرم هستند ، پس از مدتی خشک می شوند و به همین علت از کیفیت آن کاسته میشود . لاستیک تولید شده در ایران می تواند جایگزین خوبی برای آنها باشد مانند خودروی پراید که از لاستیک های ایرانی مثل بارز استفاده میکند و بسیار عالی است.

 

انواع برند های تولید کننده لاستیک در ایران

۱) بارز

۲) کویر تایر

۳) یزدتایر

۴) دنا

۵) ایران تایر

6) گلدستون

خرید و فروش انواع لاستیک

در زمینه فروش لاستیک فروشگاه های زیادی فعالیت می کنند و باید در هنگام خرید به دنبال فروشندگان معتبر باشید.  فروشگاه های معتبر این تضمین را به شما میدهند که لاستیک را با قیمت مناسب و از برند های معتبر خرید کنید.

فروشگاه هایی هستند که میتوانند مشتریان زیادی برای فروش لاستیک به خود جلب کنند. مشتری متناسب با خودرو خود باید لاستیک مناسب را انتخاب کند از این جهت فروشگاه باید مجموعه ای کامل از لاستیک ها را در بین برند های مختلف بفروش برساند و داشتن لاستیک از برند های مختلف و مدل های متفاوت دست مشتری را در انتخاب لاستیک باز میگذارد تا لاستیک مورد نظر خود را خریداری کند. همچنین برخی فروشگاه ها این امکان را برای مشتریان فراهم آورده اند تا با استفاده از مشاور ، اطلاعاتی نسبت به لاستیک بدست آورده و سپس خرید خود را انجام دهند.

فروش لاستیک بصورت غیر حضوری

این روز ها با توجه به گسترش اینترنت دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری اقدام به خرید لاستیک کنید و مشتریان به راحتی میتوانند خرید خود را از فروشگاه های لاستیک به صورت اینترنتی انجام دهند و پس از یافتن لاستیک مورد نظر نسبت به خرید خود اقدام کنند . فروش غیر حضوری لاستیک امروزه با استقبال خوبی مواجه هست و هر کسی که به لاستیک نیاز دارد تنها با فشردن یک کلیک میتواند خرید خود را به راحتی انجام دهد

برای داشتن اطلاعات بیشتر از تبلیغات روی این گزینه کلیک کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *